Jakość w medycynie to nie wszystko!

On styczeń 4, 2015, Posted by , In Wszystkie, With Możliwość komentowania Jakość w medycynie to nie wszystko! została wyłączona

Skupiając się na temacie zarządzania procesami klinicznymi systemy zarządzania jakością mogą nie wystarczyć, by efektywnie prowadzić placówkę medyczną, utrzymując przy tym wysoki poziom jakości. Coraz większa świadomość menedżerów i pracowników wymusza wprowadzanie pozytywnych zmian w sposobie przewodzenia. Doświadczony zespół powinien być również zaangażowany w procesy świadczenia usług. Lean hospitals i wszystkie narzędzia, techniki tej filozofii dopełniają zarządzanie jakością i zwiększają efektywność. Jakość w parze z filozofią lean hospitals daje szeroki zestaw technik i narzędzi by dobrze zarządzać placówką medyczną. Pacjent- klient jest najważniejszym ‚elementem’ w procesie klinicznym, pacjent jest początkiem całego procesu, który angażuje środki, doświadczony personel i najnowszą wiedzę i techniki w celu wykonania świadczenia zdrowotnego.

zarządzanie placówką medyczną