Komunikacja wewnętrzna

Poprawa jakości, wewnętrzne zalecenia, zmiany standardów czy procedur, projekty, zadania oraz opinie zwrotne to informacje, które powinny docierać do wielu osób w krótkim czasie. Sposób komunikacji wewnętrznej to istotny element usprawnienia przepływu informacji w jednostce. Szybki i sprawny przepływ informacji, dostępność narzędzi ułatwiających  bezpośredni kontakt wewnątrz firmy znacznie ułatwiają zarządzanie, nadzór, zbieranie danych, analizę informacji zwrotnych.

Szkolenia z komunikacji wewnętrznej skierowanej są zarówno do kadry zarządzającej placówkami medycznymi, personelu medycznego i niemedycznego. Celem szkoleń jest poprawa komunikacji pomiędzy lekarzami i pielęgniarkami, administracją i kierownictwem, uproszczenie wymiany informacji oraz eliminacja powielania przekazywanych danych. Dobra komunikacja w firmie prowadzi do skutecznego zarządzania. Nasza oferta tworzona jest na podstawie indywidualnych wymagań klienta.